خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

من و همسری کنار هم

الان دو روزه که کنار همسری مهربونم هستم .  

احساس بی نظیری دارم که غیر قابل وصفه

دوستت دارم مرد زندگی من  .   

دلم واسه آغوش گرمش به ذره شده بود اما حالا کنارش هستمو  French Kiss 

و سرشار از احساس و انرژی

 

تو این دو روز کلی با همسری بهمون خوش گذشته . 

امروز قراره با هم بریم بیرون . 

وای راه رفتن کنار شونه های مردونه اش واسم یه افتخار بزرگه.  

عاشقانه می پرستمت عزیزم .  

 

 

بانو

 

امروز ۱۱ روزه که همسری مهربونمو ندیدم . 

۱۱ روزه که دلم براش تنگ شده . همیشه وقتی دلم می گرفت همسری  

بغلم می کرد و آرومم می کرد اما حالا من موندم و یه عالمه فاصله و یه  

دنیا دلتنگی ! 

دوری گاهی وقتا وافعا بی طاقتم می کنه .  

همسری مهربونم بانو دلش واست تنگ شده کی میای پیشم ؟ 

دیشب مامانم حال تو رو از من می پرسید می خواستم بگم ما دوتایی  

خیلی دلتنگیم حالی برامون نمونده ! 

خیلی دوستت دارم همسری خوبم ... 

خدایا همسری رو می سپرم به خودت مواظبش باش ! 

 

 

 

بانو