خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

دوستت دارم

 

 

 

آقای همسر مهربونم سلام .  

مثل همیشه نوشته هام فقط برای خودته . 

الان که دارم برات می نویسم بیش از حد دلتنگت هستم مهربونم . 

به خاطر دیشب که با ناراحتی خودم ناراحتت کردم منو ببخش عزیزم . 

دنیای من فقط با خوبی های تو پر شده و دیشب هم مثل همیشه اگه  

با حرفات و صدای گرمت دلداریم نمی دادی هرگز آروم نمیشدم .  

عزیز دلم دلم برای آغوش گرم و مهربونت تنگ شده .  

وقتی بازوهاتو دورم حلقه می کنی و آروم بهم می گی که دوسم داری  

واقعا مست میشم .  

بودن تو توی زندگی من نعمت بزرگیه که همیشه به خاطرش خدا رو شکر 

می کنم . می دونی عزیزم درسته من به خوبی تو نیستم اما سعی می  

کنم قدر خوبی های تو رو بدونم .  

عاشقتم عزیزم با ذره ذره وجودم .  

می بوسمت از راه دورIn Love .  

 

 

 

 

بانوی همیشه عاشق تو

نظرات 4 + ارسال نظر
مرغ عشق یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.morgh-e-eshgh.blogfa.com

سلام. خوبین؟
ما همون دو تا مرغ عشقیم....فواد و غزاله
وبلاگتون قشنگه واقعا
ما هم از اینکه با این وبلاگ تبادل لینک کنیم خوشحال میشیم
ما رو با اسم (مرغ عشق) لینک کنید
لینکتون کردیم و امیدواریم شما هم به همدیگه برسین
به ما سر بزنیدها

فقط به خاطر یه نفر چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ http://eshghe-mandegar.blogfa.com

سلا م شما هم وبلاگ قشنگی دارین
وبلاگتون برا شوهرتون نوشتین؟
وبلاگ من و شما تو دو جهت مخالف حرکت می کنن
شما رسیدین و نوشتین
من وقتی جدا شدم می نویسم
شما از خوشی رسیدن می نویسید
من از تلخی جدایی
خوشحال می شم بازم نظر بدین

مرغ عشق چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.morgh-e-eshgh.blogfa.com

سلام.مرسی از این این ارتباط وبلاگی رو قبول کردین و ما رو لینک کردین
ما ۹ ماهه که عاشق هم شدیم...۸/۹/۸۸ تولد ماهگی عشقمون بود
باز هم به ما سر بزنید
فواد و غزاله

hamid جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

خانم بانو واقای همسری سلام . خیلی وبلاگ قشنگی دارید . دل نوشته های خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگی دارید واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و خودمو تو اون فضا احساس کردم .
اون شکلکا هم واقعا عالین لطفا راهنمایی کنید که از کجا میتونم اونا رو بیازم و استفاده کنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد