خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

حالا که منتظرم تا روی ماهتو ببینم دیر می گذره عزیزم .

آخه چی کار کنم دیگه طاقت ندارم .

.

.

.

.

.

آره تا دو روزه دیگه آقای همسرو می بینم و این یعنی اوج خوشی .

آخه من به غیر اون کسیو ندارم که واسه دیدنش اینهمه انتظار بکشم .

.

.

.

از خوشحالی واقعا نمی دونم چی بنویسم .

از دور می بوسمت عزیییییییییییییییییییییییییییزم .

احساس می کنم یه جای دیگم و رو این زمین نیستم

تقدیم به تو

 

 

امروز حس خیلی خوبی دارم . چون دارم به روزایی که همسری رو می بینم  

نزدیک میشم و این یعنی اوج خوشبختی .  

امروز صبح رفتم یه آرایشگا ابروهامو واسه آقای همسری خوشمل کردمHippie .  

چقدر قشنگه وقتی یه نفر هست تا تموم کارهاتو به خاطرش انجام بدی .  

چقدر خوبه زندگی وقتی واسه یه نفر مهم هستی . 

دیشب آقای همسر تلفن زد و گفت که پدر آقای همسر واسه تالار عروسی مون  

صحبت کرده و تکلیفش مشخص شده .  

خبر خیلی خوبی بهم داد .  

همسر عزیزم هر چقدر که روزهام می گذره و به روز دیدنت نزدیک تر میشم خیلی  

حس بهتر و بهتری دارم . چون همیشه دیدن تو و بودن کنار تو بهترین لحظه های 

زندگی منه عزیز دلم.   

الهی من فدای این همه صبوری و مهربونی ات بشم . اگه تو نباشی می خوام  

دنیا نباشه .  

خوشحالم که بعد یه عالمه دوری دوباره آغوش گرمتو تجربه می کنم .  

الهی من فدای صدای مردونه ات بشم که هیشه با متانت خاصی که تو صدات  

هست تو اوج دلتنگی آرومم می کنی .  

آقای همسر بانو با همه ی وجودت عاشقته ! 

مرسی از این همه مهربونی ات عزیزم  

 

 

 

 

عاشق همیشگی وجودت : بانو

خیلی ناراحت و دلتنگم . دارم از دوری میمیرم . 

از این همه دوری خسته شدم .  

خدایا چرا تموم نمیشه ؟ 

آقای همسر مهربونم همیشه همه تلاششو می کنه تا من خوشحال باشم  

اما مگه این همه دوری می زاره ؟  

دلم تنگ شده برات همسری جونم .  

هر چقدر که میریم جلو انگار لحظه ها دیرتر می گذره .  

حدود نیم ساعته صفحه رو باز کردم  

اما دستم به نوشتن نمیره ! 

.  

خیلی دلتنگم .  

 

 

 

بانو

دلتنگی

امروز روزیه که دوباره دلتنگیامون شروع میشه ! 

چاره ای نیست باید تحمل کنم  

خدایا یه کوچولو صبرمو بیشتر کن  !

دوستت دارم

 

 

 

آقای همسر مهربونم سلام .  

مثل همیشه نوشته هام فقط برای خودته . 

الان که دارم برات می نویسم بیش از حد دلتنگت هستم مهربونم . 

به خاطر دیشب که با ناراحتی خودم ناراحتت کردم منو ببخش عزیزم . 

دنیای من فقط با خوبی های تو پر شده و دیشب هم مثل همیشه اگه  

با حرفات و صدای گرمت دلداریم نمی دادی هرگز آروم نمیشدم .  

عزیز دلم دلم برای آغوش گرم و مهربونت تنگ شده .  

وقتی بازوهاتو دورم حلقه می کنی و آروم بهم می گی که دوسم داری  

واقعا مست میشم .  

بودن تو توی زندگی من نعمت بزرگیه که همیشه به خاطرش خدا رو شکر 

می کنم . می دونی عزیزم درسته من به خوبی تو نیستم اما سعی می  

کنم قدر خوبی های تو رو بدونم .  

عاشقتم عزیزم با ذره ذره وجودم .  

می بوسمت از راه دورIn Love .  

 

 

 

 

بانوی همیشه عاشق تو

زنان بدانند دختران بخوانند !

 

 

هی خانم ! 

موهایت را شانه کن  

خود را مرتب نما  

شوهرت به زودی به خانه می آید . 

چون حلقه به دست داری فکر نکن  

که دیگر لازم نیست خود را برای او آماده نی . 

زن همیشه باید عاشق شوهرش باشد  

وقتی به خانه آم با آغوش باز به استقبال او برو 

آری من به تو اخطار می کنم ... 

وقتی آماده نیستی و موهایت را شانه نکرده ای  

او را سر کارش نفرست  

چون ممکن است او را دیگر نبینی  

زن همیشه باید عاشق شوهرش باشد  

 

وقتی به خانه آمد با آغوش باز به استقبال او برو . 

 

                                                                         هل دیوید  

 

 

بانو