خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

من و همسری کنار هم

الان دو روزه که کنار همسری مهربونم هستم .  

احساس بی نظیری دارم که غیر قابل وصفه

دوستت دارم مرد زندگی من  .   

دلم واسه آغوش گرمش به ذره شده بود اما حالا کنارش هستمو  French Kiss 

و سرشار از احساس و انرژی

 

تو این دو روز کلی با همسری بهمون خوش گذشته . 

امروز قراره با هم بریم بیرون . 

وای راه رفتن کنار شونه های مردونه اش واسم یه افتخار بزرگه.  

عاشقانه می پرستمت عزیزم .  

 

 

بانو

نظرات 4 + ارسال نظر
بهارنارنج و یاس رازقی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ http://formyramin.blogsky.com

چه عالی. خوش به حالتون. قدر لحظاتتونو بدونید. می دونم چه ثانیه های زیبایی دارید.شکر.

احمد پروین شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://shoulayeshaparak-ha.persianblog.ir/

درود بیکران ...
ممنون از حضورتان ... منتظرتان در وبلاگی دیگر هستم .

احمد پروین شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

رمز اشعار رو چگونه خصوصی کنم ؟

احمد پروین شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

درود بیکرانه

منظورم اینه که هر پستی یک دوبیتی یا رباعیست یا غزل است که برای خودش رمز داره . چنانچه مایل به خواندن اشعار باشید باید رمز رو وارد کنید . حال این رمز خصوصی رو چگونه برای شما ارسال کنم که در این پنجره مشخص نباشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد