خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

خونه ی دل من و همسری

امروز و در کنار تو من خوشبختم

سلام.  خوبین همه ؟ 

متاسفانه نشد من و همسرم کنار هم آپ کنیم آخه همه برنامه هامون به هم خورد

خواهرم امتحان داشت واسه دیپلم آرایشگری به همین خاطر مجبور شدیم برنامه هامون 

رو یه کم تغییر بدیم من باید می رفتم واسش مدل میشدم .  

۵ شنبه که رسیدم با آقای همسر اومدیم خونه ما و ناهار رو دست پخت خوشمزه ی مامان 

رو نوش جون کردیم اخه از قبل گفته بودم برامون کباب تاوه ای درست کنه . 

عصری بعد اینکه همسری یه کم استراحت کرد آماده شدیم و رفتیم بیرون .  

خیلی خیلی خوش گذشت  

آقای همسر برام باقالی خرید آخه خیلی باقالی دوست دارمheartshape1.gif : 46 par 30 pixels. .  

کلی خرید کردیم و یه سفره خونه ی خوشکلم رفتیم .  

اونجام خیلی خوش گذشت جاتون خالی ... 

آقای همسر برام یه گردنبند با گوشواره مروارید خرید خیلی زیباست هر کی دید خوشش اومد . 

شام خونه آقای همسر بودیم .  

تازه رفتیم نی نی کوچولوی دختر داییش که تازه به دنیا اومده دیدیو خیلی ناز بود . 

دلم می خواست بغلش کنم اما اینقدر کوچولو بود ترسیدم .  

جمعه ناهارم اونجا بودیم .   

کلی با آقای همسرو فامیلاشون که اونجا بودن گفتیم و خندیدیم 

هیچکس دوست نداشت که بیام خونهdontgosmiley.gif : 59 par 32 pixels. مخصوصا پدر شوهرم می گفت کم موندی   

می گفتن باید بیشتر بمونی اما نمیشد آخه ...

خیلی خیلی کنار همسر مهربونم خوش گذشت .  

الهی فداش بشم اینقدر خوب و مهربونه طاقت دوریشو ندارم . 

وای خدایا دلتنگیامو ببین ! 

از فردا دوباره از هم دور میشیم .  

آقای همسر عزیزم بانو مثل همیشه دلش تو رو می خواد  

بانو حسابی دلتنگت شده  

بانو رو هر لحظه به یاد داشته باش  

چون قلبش به عشق تو می تپه !  

امروز خیلی خسته شدم می خوام زودی برم لالا کنم  

نظرات 4 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ق.ظ http://omesleomid.persianblog.ir/

عزیزم ایشالله این دوریا تموم میشه. دوری خیلی خیلی سخته. خوب درکت می کنم.

آبجی خانوم یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام خواهر گلم آبجی مهربونم . خیلی وبلاگ نازی داری خوشم اومد . آرزو میکنم همیشه درکنار همسر خوب و مهربونت که مثل برادرم دوستش دارم خوشبخت و خوشحال باشی وتا اخر عمرتون کنار هم از زندگی لذت ببرید . دوست دارم تا همیشه.

بانوی مهر یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://mahvamehr.persianblog.ir/

سلام عزیزم خدا رو شکر که بهت خوش گذشته.ایشاله همیشه با آقای همسرت شاد باشی.

بهناز یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://yildiz8.blogfa.com

سلام عسیسم
خوبه بعد یه مدت دوری پیشه هم بودن خیلی لذت بخشه..ایشالله زوده زود این دوریتون تموم میشه.ای کاش از گردنبندت عکس میزاشتی
خوش باشیدبوسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد